Sayfalar

23 Haziran 2012 Cumartesi

10 Liraya Konakla-ma!



Bu yaz Bodrum'a iki günde gideceğiz ve Ege'de bir beldede konaklayacağız.
Ama tabii biz paldır küldür herhangi bir pansiyona dalıp oda tutma lüksüne sahip değiliz çünkü köpeğimiz Mısır ile yolculuk ediyoruz. Köpek kabul eden yer bulmak zor oluyor, buldun mu atlayacaksın yani.

Bugün internetten bakınmaya başladık. Tek gece olacağı için fiyat uygun olsun, temiz olsun, köpek kabul etsin vs... derken sevgilim ilk gördüğü yeri aradı. Arka odadan duyuyorum sesini ve anladığım kadarıyla pansiyon köpek kabul ediyor! Aman ne şahane, daha ilk denemede bingo diye düşünerek sevgilimin yanına seğirttim hemen.

- Köpek alıyorlar mıymış?
- Evet.
- Aa süper, geceliği ne kadarmış?
- 10 lira.
- Af buyur? 10 LİRA MI?
- 10 lira vallaaa.
- Yahu nasıl bir yer orası ki 10 liraya? 10 liraya konaklama mı olurmuş allah allaah? diye ağzım kulaklarımda gülüyorum ben.

Sonra başladık pansiyon şöyle midir böyle midir diye fikir üretmeye. 
Oğlum dedim, odalarda gizli kamera falan olmasın?! Taa yıllar önce sapık mağazacının haberi çıkmıştı, kabinlere kamera koymuş diye, o hesap.
Bitlenmesek bari diye de devam ettim, ama asıl bombayı sevgilim patlattı:
Böbrekleri kaptırmayalım !?!
Koptum tabii buna ama tırstım da bir yandan.


Annemi aradım hemen: 
- Köpek alan pansiyon bulduk, bil bakalım kaça?
- Kaça?
- 10 liraya!
- Kızım bitlidir orası.
- Ay ben de aynı şeyi düşündüm annee. Öyledir di miii?
Bu arada sevgilim de dahil oluyor muhabbete.: 
- Mısır'ın pire ilacından sürünürüz yatmadan evvel. 
Biz geyiğin tavanındayken anneciğim devam ediyor:
- Sakın kalmayın kimbilir nasıl bir yerdir, kimler kalıyordur!
Tabii ki kalmayacağız ama geyiğe de devam ediyorum ben:
- Aman ne olacak anne, kapıyı kilitler yatarız, hem belki bir yazı konusu da çıkar ortamdan...(Sinekten yağ çıkaran, fırsatçı kişilik.)
- Kızım gecesini 10 liradan veren adam kimbilir kaç günde bir değiştiriyordur çarşafları?
- Neeeey? Sahi mi diyorsun anneee? Iyyyy.
- Ne sandın kızım, her gece çarşaf mı yıkayacak adam, 15 günden önce değiştirmez.
- Allahım kusacağııımm.... Fena oluyoruuum...
Tekrar, kimbilir ne acayip tipler kalıyordur dedi ve ekledi: odanızı basarlar kızım, sapsarı saçların var, sermaye sanırlar seni!

İşte burası tamamen koptuğumuz andı. Sermaye haa?.. Fahişe değil, o biçim kadın değil, direkt Yeşilçam'ın bağrından kopup gelen müthiş kelime: SERMAYE! 

Tamam anne dedim, kalmayacağız orada. Telefonu kapadım ama gülmekten nasıl yerlere yatıyoruz sevgilimle... Hepimiz ayrı ayrı nasıl da paranoyakmışız öyle, pes!
Ama daha yola bile çıkmadan bu da böyle tatlı bir anı olarak kaldı işte bize.


Bu arada merak eden köpek sahipleri varsa hemen belirteyim, İzmir'de köpek alan ve bitli olma ihtimali de olmayan uygun fiyata birçok yer varmış, bunu da öğrenmiş olduk.
Ha ama bitli olsun ne olacak diyen varsa da, o zaman sevgilimin dediği gibi, kuçunuzun pire ilacını sürünüverip yatarsınız gari.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...