Sayfalar

4 Ekim 2013 Cuma

Seni Seviyorum


Seni seviyorum. 
Çünkü sen bu dünyada sevilmeyi en çok hak edensin.
Seni seviyorum...
Çünkü sen aynı zamanda bu dünyada sevmeyi en iyi bilen, hiçbir çıkarın olmadan, karşılık beklemeden ve gerçekten yürekten sevensin.

Seni seviyorum.
Çünkü sen masumsun ve tamamen günahsızsın.
Seni seviyorum çünkü sen içinde zerre kötülük ve fesat barındırmayan ve "iyi" sıfatını en çok hak edensin. 

Seni seviyorum.
Çünkü sen doğalsın. Yapmacıktan, iki yüzlülükten tamamen uzaksın.
Seni seviyorum çünkü sen kurnazlıktan, ahlaksızlıktan, riyadan bihabersin.
Seni seviyorum çünkü sen her koşulda, sevilsen de, sevilmesen de kendinsin.

Seni seviyorum çünkü beni sevmek için hiçbir sebep aramıyorsun. 
Seni seviyorum çünkü beni kim olduğuma, cebimde kaç para olduğuna bakmadan, güzel miyim, çirkin miyim, hatta seni sever miyim diye düşünmeden seviyorsun.

Seni seviyorum, çünkü sen gerçekten çok özelsin. Çünkü sen Tanrı'nın yarattığı en güzel, en saf, en temiz mucizesin.

Seni seviyorum çünkü sen bu hayatta var olan en saf şeysin.

Sen belki bir tırtıl, belki bir at, belki bir kelebek ya da böcek, belki bir kaplan ya da kuş ya da belki bir kedi, bir köpeksin.

Sen bir hayvansın. 
İnsan denen hayvanın "hakaret" kelimesi olarak kullanmasını boş ver, hiç alınma. 
Çünkü sen gerçek bir iltifatsın.

Ben seni bütün kalbimle, ruhumla seviyorum.
Bana "hayvan sever" diyorlar. Beni böyle etiketliyorlar. 
Seni sevmek sanki sonradan edinilmiş bir huymuş gibi.
Gülüyorum.
Onlar bilmiyorlar ki her insan evladı zaten hayvan sever olarak doğar. 
Onlar bilmiyor sonradan hayvan sever olunmadığını ama sonradan hayvan sevmez olunduğunu.
Ben aslında seni sevmekle sonradan bir özellik kazanmadım.
Seni sevmeyenler, doğalarından gelen en özel ve insani özelliklerini kaybetmişler aslında... Bırakıp gitmişler bir yerlerde, haberleri yok...
Yazık onlara.

Ben seni seviyorum çünkü böyle yaratıldım, bu duygu ile doğdum.
Doğama karşı gelmeye de niyetim yok.

Çünkü ben seni sevdiğim, seni koruyabildiğim sürece "iyiyim".
Ben sana karşı merhametli olduğum sürece gerçekten "insanım" diyebilirim.
Ben senin varlığına saygı gösterdiğim ölçüde sayılmayı hak ediyorum.
Ve senin yaşam hakkını kendiminikiyle eşit gördüğüm sürece benim yaşama hakkım değer kazanıyor.
Aksi taktirde her şey boş.
Seni seviyorum çünkü sensiz bu dünya çok boş.
Sen iyi ki varsın.
Şu dünyadaki tüm kötülüklere, tüm karanlıklara karşı; sen en temiz varlıksın.

Bugün senin günün canım. 
Benim tatlı kurbağam, tırtılım, kedim, baykuşum, yılanım, eşeğim, köpeğim, ceylanım...

Bugün 4 Ekim Dünya Hayvanları Koruma günü.
Ama sadece bugün değil, her gün senin günün olsun.
Her gün sevil, mutlu ol.

Ve bütün kalbimle diliyorum ki, her gün, hak ettiğin gibi güzel yaşa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...