Sayfalar

18 Kasım 2013 Pazartesi

Tatlı Pazartesi | Alexander Jansson


Merhaba sevgili okuyucular!..
Biliyorsunuz ki artık cumartesi günleri yazıyorum. 
Ama bunun, blogda sadece cumartesileri yayın olacağı anlamına gelmediğini ve hayatın renklerini ve tatlarını yakaladıkça sizlerle paylaşacağımı da belirtmiştim. Bu nedenle de hafta içinde sık sık bloga göz atmanızda fayda var demiştim.
Ve işte siz de geldiniz! Teşekkür ederim.:)

Bundan sonra Gökkuşağı Dosyası'nda yeni bir seriye daha başlıyorum!

"Tatlı Pazartesi"

Malum, "pazartesi sendromu" diye bir illet var, her bünyeyi etkileyen ve ruhları boğan. 
Ama neden haftamızın taptaze ve yepyeni bu ilk gününe bu haksızlığı yapıyoruz?!
İnsan olarak yeniliklere ve başlangıçlara pek meraklı olan bir doğamız varken, konu yepyeni bir haftanın ilk günü olan pazartesiye gelince neden hemen karaları bağlıyoruz? 

Çok saçma! Ve bence o sendrom, işini sevmeyenlerin uydurduğu bir safsata. Tamam tatil günlerinde ense yapmak süper güzel ama eğer işini çok seviyorsan da, pazartesi geldi diye ağlayıp bayılmazsın.

Ama illa ki ayılıp bayılacağım diyorsan da, bu bunalımı atmak için pazartesi sabahlarına keyif katacak bir şeyler bulmak, ruhu neşelendirmek, ilham perilerini kanatlandırmak lazım gelir.

Ben işimin de gereği olarak günlük hayatımda Pinterest'te fink atmaya, Behance'te dolaşmaya ya da bilimum tasarımcıların, sanatçıların ya da bu çalışmaları toplayanların sitelerinde gezinmeye bayılan bir insan evladıyım. Ve sürekli de, ah ne güzel, aman ne hoş dediğim çalışmalarla karşılaşıyorum doğal olarak.
Ve artık istiyorum ki, her pazartesi bunlardan birini (ya da birkaçını) sizlerle de paylaşayım. 
Ve eminim ki bu sadece sanata, tasarıma ilgisi olanların değil, güzelliğe, yaratıcılığa, ilginç dünyalara, renklere ilgisi olan herkesin de hoşuna gidecek bir seri olacaktır.

Yani kısacası; pazartesi sabahları ayaklarınızı sürüye sürüye ofise gireceksiniz, hafif titreyen ellerinizle kendinize bir kahve koyacaksınız ve benim burada ne b.k işim var ruh hali ve uykuyu alamamışlıktan buruşmuş suratınızla bilgisayarın başına oturacaksınız. Dünyaya, hayata, işinize vs.. saydırırken, eliniz siz farkında bile olmadan Gökkuşağı Dosyası'na tıklayacak.
Ve kendinizi birden Tatlı Pazartesi'nin içinde buluvereceksiniz!

Ha o haftanın paylaşımını ne kadar tatlı bulursunuz ya da bulur musunuz bilemem. Belki, amaan ne biçim çalışmalar koymuş, iyice içim karardı deyip bir vuruşta kahvenizi devireceksiniz ya da belki aman bunlar ne hoş şeylermiş deyip o haftanın serisinin sizi keyiflendirmesine izin vereceksiniz. Size kalmış.
Benim amacım, çoğu kişi tarafından lanetlenmiş pazartesi günlerini tatlandırabilmek! Haftaya beraberce keyifli, renkli bir başlangıç yapabilmek.

Kimileri eski tarihli, kimileri taze olan milyon tane iş görüyorum her gün. Beğendiklerimi de burada paylaşacağım.  
Mis.

Serinin ilk paylaşımını, işlerine hayran olduğum İsveçli illüstratör Alexander Jansson'a ayırdım. Çalışmalarına baktığımda,  yarattığı dünyaların içine karışıp  kaybolasım geliyor. Ve her bakışımda farklı bir detay yakalayabiliyorum. Sizin de çok hoşunuza gideceğini tahmin ediyorum.
(Sayfanın yüklenmesi biraz zaman alabilir belki, çok görsel var.)
Sanatçı ile ilgili daha detaylı bilgi edinmek için; web sitesi burada.

Herkese müthiş bir yeni hafta diliyorum!.. Hayata dair, yeni günlere, başlangıçlara dair ilham perileriniz omzunuzdan eksik olmasın!










































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...