Sayfalar

15 Mart 2014 Cumartesi

Sebze Çorbası Kıvamında Ruh Hali


Evet yine bir cumartesi geldi.
Yani yazı günüm.
Ama bugün, hafta arasında birkaç yazı yazmış olmamın da arkasına saklanarak, lafı çok uzatmadan kıyın kıyın kaçacağım.
Zira kafam bol sebzeli bir çorba gibi.
Öncelikle, klasik mart çarpmamı yaşıyorum. Mevsim değişikliğinden dolayı leyla gibiyim, hiç çalışasım olmadığı gibi, hep yatasım, sürekli ense yapasım var.
Bu modun üstüne Berkin geldi.
Bedenimdeki hımbıllık yetmiyormuş gibi, evladın acısı yüreğime taş gibi indi. Zaten ülke karmakarışık, tam tuz biber ekti.
Yavrucağın ölümüne mi yanarsın, ortalığın yine karışmasına mı panik olursun, onursuz adamın söylemlerine mi çıldırırsın şaştım kaldım.

Biraz yazdım, sizlerle paylaştım, kah ağladım, kah saydım sövdüm, kah böyle ruh gibi kalakaldım.
Ruh halim daldan dala atladı. Bol bol kocama sarıldım, onu kokladım terapi niyetine, Mısır'ımı, Faik'imi okşayarak huzur bulmaya çalıştım.
Sonuçta işte böyle gördüğünüz gibiyim.
Şu an için bundan başka yazacak bir şeyim yok.

Onursuz Adam yazımda da yazdığım gibi, onuru olmayanın sınırı da yokmuş ve işte bu yüzden gelecek günler ülkemize ne getirecek kestiremiyorum.
Umutlu, korkulu, tedirgin ve heyecanlıyım.

Dediğim gibi, bol sebzeli bir çorba tadındayım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...