Sayfalar

11 Mart 2014 Salı

Shemellon ve Sokak Kedileri Yararına Yataklar!


Merhaba!
Evet yine zamansız bir yazı ile buradayım!
Ama paylaşmak istediğim bir güzellik var.:)
Bu zamana kadar azıcık asosyal bir blogger olduğum için güzel blogları ve onların güzel kalpli sahiplerini de yeni yeni tanıyorum.
Bu bloglardan biri Shemellon ve sokak kedilerinin annesi, çook hayvan sever sahibi sevgili Gonca!
Gonca ve ablaları sokak kedilerini besliyorlar düzenli olarak. Çoğunuzun tahmin edeceği ve düzenli besleme yapanların da bileceği üzere bu maddi ve manevi anlamda fedakarlık isteyen ve çoğu zaman da bütçeyi yoran bir durum.
İşte Gonca ve ablaları bu duruma çok güzel bir çözüm bulmuşlar!
Kedi yatakları yapıyorlar!...
Kendi diktikleri birbirinden şirin ve rahat kedi yataklarının satışından elde ettikleri para ile de sokaktaki kediciklerini besliyorlar!

Bence harika ve kesinlikle desteklenmesi gereken bir fikir.

Düşünün, çok güzel bir ürün sahibi oluyorsunuz ve üstelik diğer yandan sokak hayvanlarına yardım etmiş oluyorsunuz! Çok güzel değil mi?
İster kendinize alın, ister sevdiğiniz birine hediye edin. Sonuçta her yol sokak kedilerine çıkıyor.;)
Ben annemin kediden hallice köpeği Karamel'e aldım, annem de teyzemin kedisi Bebek'e.

(Bu arada, malum ürünlerin paketleri büyük olduğu için kargo çok tutar mı diye soracak olanlara... İki minder bir arada, gayet kocaman bir paket PTT kargo ile 11 Tl'ye gelmiş. Yani tek minder de 5 Tl'ye falan gelir herhalde, hiçbir şey değil. Bunu da belirtmek istedim. Çünkü biz merak etmiştik en başta.)

Evet, fotoğraflardan gördüğünüz gibi yatak pek şık, Karamel de pek keyifli ve rahat!
Bu arada Gonca'nın üretim sürecinde ne kadar ince ve ilgili davrandığını da eklemeden geçemeyeceğim. Tekrar çok teşekkür ediyorum.

Siz de bu güzelliklerden edinmek isterseniz hooop BURAYA alalım sizi!

Hele de şu yağmurlu günlerde tüm kuzucukların popişleri rahat, karınları tok olsun inşallah!
Sevgiler!



2 yorum:

  1. Sevgili Eylül, güzel yüreğin için nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum. Yatak yaptığımızı öğrendiğin andan itibaren insanları yönlendirmen, bizim için olayı anlatman gerçekten çok sevindirdi bizleri.. Biz ufak bir iş yapıyoruz ama şu an senin yaptığın güzellik bize ışık oluyor. Bu ışık yüzünü ve yolunu he aydınlatsın. Sevgili annen ve teyzene ayrıca yönlendirdiğin yatak siparişi veren herkese bir kez daha teşekkür ederiz. Güzel güzel sağlıklı olarak yataklarında yatsınlar canım patilerimiz..Sevgilerimizle ( Necla, Ayşe, Gonca)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca'cığım güzel sözlerin için çoook teşekkür ederim ama asıl siz harika bir şey yapıyorsunuz, ben sadece bunu paylaştım. Gerek o kuzucukları vefayla beslemeniz, gerek bu yatak işine girişmeniz o kadar güzel ve kıymetli ki! İnşallah bol bol satarsınız!! ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...