Sayfalar

17 Mart 2014 Pazartesi

Tatlı Pazartesi | Çılgın Kurabiyeler!


Merhabalar!
Yine bir Tatlı Pazartesi ile buradayım!
Ve yine tatlı mı tatlı konuklarım var!
Çok zor bir hafta geçirdik ülkece, biraz içimiz açılsın, gözümüz şenlensin.

Haftalar önce burada Çılgın Pastalar ve burada da Süslü Pastalar paylaşmıştım sizinle. 

Bugün ise sırada Çılgın Kurabiyeler var!

Tüm dünyada butik pastacılık ve kurabiyecilik coştukça bizim de gözümüz, gönlümüz şenleniyo resmen.
Gerçi bana soracak olursanız, aşağıda göreceğiniz kurabiyelerin çoğu benim iştahımı açmıyor. Çünkü ben gıdalarda yoğun şekilde boya kullanılmasından ve özellikle de boya olduğu çok belli olan cırt renkli yiyeceklerden hazzetmiyorum. Pek tüketmiyorum da.
Ama bu, bu uçuk kurabiyelere hayranlıkla bakmaktan tabii ki alıkoymuyor beni!
Hadi siz de bakın, siz de şenlenin, bu haftaya rengarenk girin!

Bu arada Pinterest'teki Cookies panomu takip etmek ve daha fazlasını görmek isteyenler, sizleri buraya alayım!































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...