Sayfalar

26 Mayıs 2014 Pazartesi

Tatlı Pazartesi | Kitap Keyfi!


Can sıkıntısı denilen şeyi yaşayan insanlara, herhangi bir yerde, herhangi bir süre boyunca yalnız kalmam gerektiğinde bana, "Sıkılmıyor musun?" diye soran kişilere çok şaşırıyorum.
Sıkılmak mı? O da ne ki?
Canımın sıkılması mümkün değil, hayatta yapacak çok şey var, hiçbir şey olmasa, kitaplar var!
Ve elimin altında kitaplar olduğu sürece sıkılmak ne mümkün?

Bu hafta Tatlı Pazartesi'yi kitaplara ayırdım. Daha doğrusu çeşit çeşit insanların, çeşit çeşit kitap okuma hallerine. Aylar önce Pinterest'te Readers isimli bir pano başlatmış ve kimi film ya da reklam karelerinden, dergi çekimlerinden, kimiyse gerçek hayattan kitap okuyan insan fotoğraflarını toparlamıştım. Birkaç tane de yeni ekledim ve bu hafta Tatlı Pazartesi'mizin konukları bunlar olsun istedim.

Fotoğraflara bakınca eminim birçoğunuz işinizi gücünüzü bırakıp, mis kokulu bir kahve yapıp, en sevdiğiniz kitabınızı kapıp, şöyle huzurlu bir köşeye kıvrılmak isteyeceksiniz. Tabii yine birçoğunuzun bunu yapmak için akşamı beklemesi gerekecek. Olsun.:) Geç olsun güç olmasın.:)
Pinterest'teki Readers panom için sizi buraya, tüm panolarımı görebilmeniz için de buraya alayım.
Herkese çok mutlu bir hafta dilerim, kitaplar gününüzden hiç eksik olmasın!






































































4 yorum:

  1. İki tanesini Marilyn'e benzettim ama yanılıyor olabilirim...ilk resme çok güldüm kitap okumak için en olmayacak yer herhalde buz gibi küvet:))kitap varken can sıkılmaz gerçekten ama tv ve bilgisayar kitap okuma alışkanlığımıza büyük darbe vurdu:( ben özellikle çocukken (20'li yaşlarıma kadar)şimdi okuduğumdan çok daha fazla kitap okurdum, gözlerim de bozulup gözlük kullanmaya başlayınca kitap okuma zevkim törpülendi:( dikkatim dağıldı gözlüğünü ikidebir gözlüğü düzelt vs., biraz da psikolojik sanırım ülkenin içinde bulunduğu durum hiçbir şeyden eskisi kadar keyif alamıyorum...:( var ya okuduğum kitabı 6 -7 kez tekrar okuduğumu hatırlıyorum özellikle Denizler Altında 20.000 Fersah'ı...şimdi bitirdiğim kitaba bir daha dönemiyorum bile...:(
    sevgilerimle :) bol kitaplı günler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz pek tv izlemiyoruz ama bolca film ve yabancı dizi izliyoruz. Tabii doğal olarak onlar da geceki dinlenme zamanlarımızda oluyor ve malesef ki kitap okumamızı etkiliyor. Ama ben yine de inatla her arada okumaya çalışıyorum, çantamdan da eksik etmiyorum. :)
      Ama o internet var ya internet, gerçekten bazen başa bela. Bazen çok anlamsız vakitler geçirirken yakalıyorum kendimi, sinir olup silkeleniyorum hemen. :)

      Sil
  2. Ben en çok kalabalıklarda okunan kitapları seviyorum. Hani gürültülüdür ama eline kitabı alınca sessizleşir ortalık. İşte o çok güzel bir his :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel demişsin, çok haklısın. Bir kitabın içine dalıp da tüm dünyayı unutmak ne güzeldir hakikaten....

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...