Sayfalar

12 Mayıs 2014 Pazartesi

Unutkan Pazartesi


Sakin, durgun, ılık bir Bodrum sabahından merhaba!
Birkaç gündür yazlık evin banyo tadilatı ile uğraşıyoruz.
Dün ilk defa adam gibi dinlenebildik ama bugün sıva işi için tekrar çalışmaya başlanacak.
Sabahın kör saatinde, gözler yarı açık vaziyette annemlerin evinden çıkmış, kendi evimize gidiyorduk ki... Arabada birden "Ayyy!" dedim! "Ne oldu?" dedi kocam, "Tatlı Pazartesi'yi unuttum yahu!" dedim.
İşte bu bütün yukarıdakileri yazmamın sebebi budur.
Tatlı Pazartesi'yi unuttuuuum!
Geçmiş olsun.
Zaten şu andan sonra kastırıp bir seri yapmaya kalkacak olsam da, rahat ve yumuşak yataklarında mışıl mışıl uyuyan insanlar serisinden başka bir şeye elim gitmez. O derece uykum var.

İyisi mi ustaların olmadığı bir köşede azıcık uyuklayayım ben...:)
Sizlere harika bir yeni hafta dilerim!

4 yorum:

  1. Manzara o kadar şahane ki Eylül'cüğüm tadilat, usta vs. nin sıkınısını eminim unutturuyordur:)
    Tatlı Pazartesi kitap mı, film filan mı? Bilemedim...o yüzden bir yorum yapamadım o konuda
    sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla unutturuyor .:) Evimiz minicik ama manzara onu da unutturuyor gerçekten...:) Bodrum'a yolunuz düşerse beklerim!;)
      Tatlı Pazartesi benim her pazartesi yayınladığım seri... Hatta siz de geçenlerde dodurma serisine yorum yazmıştınız.:) Ama bu hafta yapamadım...

      Sil
  2. Böyle bir manzara fotoğrafı görmekten daha tatlı bir Pazartesi olamaz, kolaylıklar, hep tıkırında gitsin işleriniz :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...