Sayfalar

2 Haziran 2014 Pazartesi

Tatlı Pazartesi | Isidro Ferrer


Bu hafta Tatlı Pazartesi'nin tatlısı, çalışmalarıyla tam anlamıyla ruhuma dokunan, beni çok heyecanlandıran 1963 doğumlu İspanyol grafik tasarımcı ve illüstratör: Isidro Ferrer.
Kariyerine oyuncu olarak başlayıp, bir kaza sonucu bunu bırakmak zorunda kalan, bundan sonra  ise tasarım hayatına adım atan ve ünlü İspanyol tasarımcı Peret ile çalıştıktan sonra hayatında yepyeni bir döneme giren Isidro Ferrer'in aynı zamanda otuzdan fazla kitabı bulunuyor.
Afişleri başta olmak üzere tüm çalışmaları benim tasarımcı ruhuma çok fazla hitap ediyor.
Buraya bütün çalışmalarını koyamama imkan yok. Merak edenler için çok daha fazlası sanatçının web sitesinde.
 Zihninizin keyifle çalıştığı, yaratıcılığınızın sınır tanımadığı bir hafta dilerim. :)


































































4 yorum:

  1. Eylül'cüğüm çok ilginçmiş, bazen bir kaza insanın hayatını ne kadar değiştiriyor belki de iyi oluyor:) Audrey Hepburn'un da balerinken bir kaza geçirince oyuncu olduğunu - eğer yanlış aklımda kalmadıysa- hatırladım aklıma geldi daha doğrusu, insan iyi ki kaza geçirmiş diyor:)))ençok piyano şeklindeki daktilo ile böcek şeklindeki tuzluğu beğendim:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız Müjde Abla. Çok yetenekli ve üstelik çok üretken bir tasarımcı olduğu için ben de -ne yalan söyleyeyim- iyi ki dedim.:)

      Sil
  2. biliyordum bu adamı. :)

    yaratmakta sınır olmaz! :)

    ben de beklerim efendim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafa Dergi, evet kesinlike gerçekten sınır yok ve bu düşünce çok keyif veriyor.:)
      Teşekkür ederim, mutlaka uğrayacağım.:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...