Sayfalar

16 Haziran 2014 Pazartesi

Tatlı Pazartesi | Joy Campbell 2


Herkese merhaba!
Bundan beş ay önce, hayvanları son derece esprili ve keyifli bir şekilde resmeden Joy Campbell'ın resimlerini paylaşmıştım bu Tatlı Pazartesi'de.. Ve bu serinin ikincisini yapacağımı yazmıştım.
İşte o gün bugün.
Haftaya keyifle, mutlulukla, cıvıl cıvıl başlamak için sizleri Joy Campbell 2 ile başbaşa bırakıyorum.
Ressamın web sitesi ve tüm çalışmaları için buraya ve buraya bakabilirsiniz.
Herkese harika bir hafta dilerim!



























2 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzelll ♥ En çok mektup yazan kokoş kediyi beğendim, aksi beklenemezdi zaten :) Çok güzel bir hafta olsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok sevimli ve matrak hepsi.:) Ben de en çok yavrularını salkım salkım kucaklamış kediyi sevdim. Bir de en başta balığa kuyruğunu kaptıran kediyi.
      Çok teşekkürler, senin de süper geçsin haftan. ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...