Sayfalar

6 Ağustos 2014 Çarşamba

Takip Ettiğim Bloglarımı Özledim Ben!!



Keyifle takip ettiğim blogları uzuuun zamandır okuyamadım.
Nedenine gelince, ilk başlarda çok yoğundum.
Kontrol panelimden bloggerların yeni yeni yazıları geçtikçe, "Ahh şunları bir güzel biriktireyim, rahat zamanımda keyifle saydırarak okuyayım." dedim.
Huyum kurusun, yabancı dizileri de biriktirip izlemeye bayılıyorum! :)
Yani aslında her birine kıymet verdiğim için, karambole gelmeden, şööyle çayımla, kahvemle rahatça yayılarak okumak istedğim için böyle oldu.
Ama kaç haftadır bir türlü okumaya fırsat olamadı. Dinlenme vakitlerimde ise kitaplarımı bile genelde hep uykuyla savaşarak okudum. Gündüz, gece fark etmeksizin iki sayfa okuduktan sonra kafam düşer oldu. Temiz hava mı çarptı ne?
Hal böyle olunca, okuyacağım blog yazıları epeyce birikti ve ben şu an onlara başlamak için sabırsızlanıyorum! Hepsini tabii ki bir günde okuyamam ama en eskiden başlayarak - yanında kahvemi de hüpleterek - hepsini teker teker okuyacağım için çok mutluyum.
Evet biriktiler ama benim için koca bir sepet dolusu elma gibi oldular, ne güzel!

Bu arada Bodrum'la ilgili paylaşımlar yaparım demiştim ama çok da fazla dışarılara çıkmadık açıkçası. Genelde hep çalıştık ve de evimizde dinlendik çoğu zaman. Hava ise son günlerde öldürücü
derecede sıcaktı. Hala da öyle. Nem de çok fazla. Bir markete gidip geliyorsun, duşa kendini zor atıyorsun.
Bu nedenle - hiç sevmememe rağmen - yine de yaşasın klima diyorum şu günlerde.

İşte böyle. Bugünden itibaren blog yazılarını saydırmaya başlıyorum, oh ne güzel! Ve artık bu kadar ara verip biriktirmemeye, zamanında okumaya da kararlıyım. Ama önce bir eskileri eriteyim değil mi? :)
Herkese güzel günler dilerim!



2 yorum:

  1. Eylül'üm blog yazılarını biriktirmek bana işkence oluyor:)))biliyorsun 1 ayı aşkın süredir yoktum, eski yazıları okusam mı, okumasam mı diye düşündüm sonra vazgeçtim hepsini biriktirsen onlarca blog oku oku bitmez...yorum yap, sonra yorumlara ne cevap gelmiş, cevap gelmiş mi? diye bak...o yüzden bu eskiden biriktirir okurdum ama artık yapamıyorum yoruldum be arkadaşım...hani şarkıdaki gibi
    "yorgunum dostlarım yoruldum artık
    vefasız yıllara dargınım artık"
    :)
    sevgilerimi bıraktım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Müjde Abla valla siz de haklısınız ama ben bu sefer o gücü kendimde görüyorum, hayırlısı bakalım.:) Benden de sevgiler. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...