Sayfalar

30 Kasım 2015 Pazartesi

Tatlı Pazartesi | Komik Bıyıklı Kediler


Merhabaa!
Bu hafta Tatlı Pazartesi'nin konuğu, birçoğumuzun internette komik video ve fotoğraflarına bakmaktan çok keyif aldığımız, canımız cicimiz, komik mi komik kediler!
Ama bunlar öyle bildiğiniz kediler değil: Bıyıklı kediler!

"Bıyıksız kedi mi olurmuş ki?" dediğinizi duyuyorum. Tabii ki olmaz ama bunların bıyıkları başka bıyık!
Pala bıyıktan, Hitler bıyığına, Şarlo bıyığından, bıçkın sokak serserisi bıyığına, kıro bıyığından janti jön bıyığına kadar hepsi var.
Siz de benim gibi komik kedi görsellerine bayılıyorsanız, hadi bir göz atın o zaman. :)

Herkese sağlık dolu, keyifli ve güzel bir hafta dilerim.

(Not: Şaşırarak fark ediyorum ki bıyıklı kedilerin çoğu siyah-beyaz.
 Not2: Yayının sonuna yedi adet de bıyıklı köpek fotosu ekledim, onlar da pek şeker. :) )









































Bunlar da bıyıklı köpekler! Şahane değiller mi?!








2 yorum:

  1. Ah Eylül'cüğü benim gibi bir kedici için bulunmaz bir hediye oldu bu yazın:)))oy oy oy hepsi birbirinden tatlı, bıyıklarını yerim:)))tuvalete canlı fare koyana da çok güldüm:)) harika bir paylaşım olmuş çok teşekkürler canım.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedi severlerin özellikle bayılacağını tahmin etmiştim Müjde Abla.:)) Mutlu olmanıza çok sevindimmm. Sevgiler. :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...