Sayfalar

14 Aralık 2015 Pazartesi

Tatlı Pazartesi | RAFAL OLBINSKI -2-


Yepyeni bir haftadan merhabaa!

Bu haftaki Tatlı Pazartesi konuğunu yaklaşık bir ay öncesinden tanıyorsunuz aslında.
9 Kasım günü, sürrealist ressam / illüstratör Rafal Olbinski'nin eserlerini taşımıştım buraya ve iki parçaya ayırdığımı, ikinci bölümü başka bir hafta yayınlayacağımı yazmıştım.
İşte o hafta bu hafta. :)

Bu yeni haftada dilerim ki hayalgücünüzün pırıltıları hep sizinle olsun. İçinizden gelen ilham dışınızı da ışıldatsın! (Laflara bak laflara, sen neymişsin be Eylül. :))

Her neyse. :)
Hepinize - hayır hepinize değil, birçoğunuza:) - harika haftalar dilerim!




































2 yorum:

  1. Var ya bunları çizerken ne düşünüyor acaba, nasıl bir mesaj vermek istiyor diyorum...ençok Sindrella'yı sevdim. Eline sağlık Eylül'cüğüm, o güzel öğüdün için de teşekkürler. Sana da harika, ışıltılı bir hafta dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim Müjde Abla'cım, çok teşekkür ederim. :) Sevgiler.:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...