Sayfalar

7 Aralık 2015 Pazartesi

Tatlı Pazartesi | Sıradışı Yılbaşı Ağaçları

Merhabaaa!
Tatlı Pazartesi'yi yeniden hazırlamaya başladığımdan beri haftaların nasıl da çabuk geçtiğini iyice idrak eder oldum.
Ne ara pazartesi oldu??
:)
Hızlı ya da yavaş, nasıl geçerse geçsin günler ama güzel ve anlamlı olsunlar. Biz de her günümüzü tatlı tatlı yaşamaya çalışıyoruz.
Veee, aralık ayına girdiğimiz için, yeni (yepyeni!), keyifli heyecanlarla dolu bir yıl kapıda olduğu için ve biz pek cici yılbaşı ağacımızı yeni kurduğumuz için, bu hafta Tatlı Pazartesi'nin konuğu "yılbaşı ağaçları" olsun istedim.

Ben, benden umulan ile tezat bir biçimde, geleneksel yılbaşı ağaçlarını seviyorum ve hal böyle olıunca evimizdeki ağacımızı da öyle süslüyoruz. (Sevgili kocam bu klasik tarz konusunda mecburen bana uyuyor. Ona bıraksam ağacı demirden falan yapıp, böyle ledlerle, acayip ışınlarla falan ışıklandırıp süsler, eminim. :))  )

Ben klasik ağaçları seviyorum ama bugün sizinle sıradışı, ilginç, gerçekten değişik ağaç yorumlarını paylaşmak istiyorum. Kimisine ben bile yeşil ışık yakabilirim ama kimisini de mahalleme sokmam. :)

Hadi siz de bir bakın bakalım hangilerini seveceksiniz. 
Beğendiklerinizi ya da nefret ettiklerinizi yorum kısmında benimle paylaşabilirsiniz.

Işıl ışıl, harika bir hafta dilerim! 
































































2 yorum:

  1. Eylül'cüğüm yine çok çok ilginç şeyler bulmuşsun, nereden buluyorsun valla tebrik ediyorum. Dediğin gibi çabucak pazartesi oluyor, günler çok çabuk geçiyor hızına yetişemiyoruz.
    Ben ilk fotoğrafı, ağaç dalları üzerinde minik geyikler, minyatür hayvanlar olanı ve sondan dördüncüyü çok beğendim.
    Yumurta kolileriyle olan ise en beğenmediğim oldu:))))
    Darth Vader'a ne diyeyim bilemiyorum görürgörmez ağzımdan ahahahaha! çıktı:))evimde istemezdim ama bir sinema salonunda şahane olur:)
    Ayakkabılı, gitarlı olanlar da onları satan mağazalar için harika fikir diye düşünüyorum...sonuçta ağaçları kesmemek çok iyi:)
    Eline sağlık canım.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde Abla'cım beğenmenize çok sevindim. Tam da yılbaşı öncesi, biraz keyif olsun istedim.
      Sizin favorilerinizi ben de çok beğenmiştim, geyikli dallar özellikle. Gerçi sondan dördüncü de çok şeker ama evimde yorardı beni herhalde.
      Darth Vader'ı ise Star Wars christmas tree diye aratmıştım ve bunu bulunca çok hoşuma gitti.
      Yumurta kutulu da sanırım yine mağaza için falan yapılmış, dışarıda duruyor çünkü.
      Evet ağaçlar kesilmesin, o kadar güzel, doğal görünümlü yapay çamlar var ki artık.
      Kocaman sevgiler. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...