Sayfalar

28 Mayıs 2016 Cumartesi

Tatlı Bir Cumartesi Akşamı























Tatlı bir cumartesi akşamı. Saat akşamın sekizine geliyor va hava aydınlık. İşte yazın en sevdiğim şeylerinden biri.
itunes'dan radyo dinliyorum, bir oldies kanalı buldum, kafasına göre bir şeyler koyuyor önüme ama şanslıyım ki hepsine bayılıyorum şu anda.
Dün gece bir şişe şarap açmıştım. Kocamın ilgilenmesi gereken bir şeyler vardı, ben de kendi kendime keyif gecesi yapayım, şarap içip Better Call Soul izleyeyim demiştim. Birinci kadehi zor bitirdim ve Zzzzz... Son zamanlarda cuma geceleri şarabın benim için tanımı: Uyku ilacı. 3-4 kadeh içtiğimde Gökhan, "Bravo iyi dayandın bu gece, nasıl uyumadın?" diyor.
Ben bu hallere gelecek insan mıydım yahu?:)
Neyse, velhasıl, dün gece açıp piç ettiğim şarabın keyfini an itibariyle sürüyorum.

Buradan çok uzak kaldım, biliyorum.
Yoğun ve yorgunum. Ama neyse ki fiziksel olarak. Ruhsal yorgunluk olmasın yeter ki.
Bir de Instagram, Facebok (yanlış yazmadım, o benim için o Facebok), yüzünden de burayı ihmal ettim sanırım. Bunu düzelteceğim. )

Bu çarşamba günü okulda son sınavlarımı yapacağım, ve okul bitecek. Bir nebze rahatlamış olmakla birlikte, tezime yoğunlaşacağım için acaba daha mı beter olacak tempom bilemiyorum. Göreceğiz.:)

Yakında daha detaylı yazacağım.
Güzel şeyler oluyor. Değişik şeyler oluyor. İrademiz dışında da bazı şeyler oluyor, bakalım nerelere götürecek bizi. 
Uzun zamandır olmadığım kadar meraklı ve heyecanlıyım. :)

Şimdi sadece, bu tatlı cumartesi akşamında kendimi birkaç kadeh kırmızı şaraba, penceremden içeri dolan sokak seslerine, perdelerimi uçuşturan bahar esintisine, sıcacık akşam ışığına ve tabii evimden dışarı tatlı tatlı akan güzel müziklere bırakacağım.

Kocam Mısır ve Faik'i gezdirirken, umarım bir an önce semirip doğasına karışacak olan yavru güvercinimizi besleyeceğim ve onun yakınına bile yaklaştırmadığımız, ailemize yeni yılda katılan şişko kedimiz (ahhh kedimiz demek ne güzel, onu çok seviyorum!) Hodor'u kucağıma alıp mıncıracağım.

Güzel bir haftasonu olsun hepimiz için.
Ve tabii ki çok tatlı bir hafta. ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...